Samstag, 21. November 2009

adeu al facebook


El Facebook elimina de la seva xarxa el grup Els catalans no som espanyols. La notícia apareixia a l'Avui del 21 de novembre de 2009. A continuació un fragment de la notícia (si la voleu llegir sencera, podeu clicar aquí):

"La xarxa social, però, sí que posa èmfasi a remarcar que "no elimina grups que parlin en contra d'un país, una entitat política o una idea". L'objectiu d'aquestes polítiques és assolir controlar el delicat equilibri que suposa donar als usuaris la llibertat d'expressar les seves opinions i creences, però garantint al mateix temps que els individus i grups de persones no se sentin amenaçats o en perill, diuen [pfff, com si aquest grup amenacés o posés en perill a algú, TxM]. Tanmateix, aquest equilibri es trenca contínuament en aquesta xarxa. Grups com Yo también odio a los independentistas continuen oberts, encara que al mur s'hi pot llegir: Muerte a Carod Rovira! y muerte a todos los que no quieren ser españoles."

Del Facebook, me n'hi vaig donar de baixa ara fa tres mesos perquè em trèia temps per fer la meva tesi, i perquè no entenia gaire perquè havia d'actualitzar una pàgina per un grup de virtuals desconeguts. La majoria dels meus veritables amics no estaven a la xarxa aquesta, però sí que hi tenia com "amics" als meus companys de departament a NYU, amb els quals tinc una relació efectiva que tendeix a zero, ja que estan massa ocupats treballant tot el dia, i prefereixen relacionar-se amb la gent només virtualment. Darrerament, m'havia plantejat tornar-hi, però vista aquesta notícia, me'n penso oblidar per sempre més. S'ha acabat el bròquil (the broccoli is over)!!!

1 Kommentar:

Laia Balcells hat gesagt…

ondia, que fort! amb aixo, em replantejo seriament tornar a deixar fb...