Donnerstag, 18. Juni 2009

el meu nou amic de facebook

avui és un dia especial, perquè he fet un nou amic a facebook, un que de debó em fa MOOOOOLTA il.lussió... sí, sí, ja sé que els "amics" de facebook no són un gran què, que de fet fins i tot no són amics per se, tret que facebook vingui acompanyat d'alguna altra cosa que de fet rarament ve... però por algo se empieza, em sembla, i aquest nou amic de facebook és tan especial perquè ja havíem sigut amics al facebook abans i aleshores m'havia esborrat unilateralment, i això també va suposar un trencament de l'equilibri fràgil de la nostra amistat real, l'única que de debó m'importava...

però ara avui m'ha demanat que siguem amics de facebook once again, i potser potser qui sap si algun dia no serem amics de debó once again once again, com ho havíem estat durant un temps intermitent tot ple de rialles i de gran estimació, abans que els malentesos dominessin la regió i tot quedés en silenci... potser sí que exagero, i potser sí que l'esperança és mentida si no hi ha cada dia un esforç pel nou demà, i potser sí que de fet no tinc cap motiu per tenir esperances, perquè què vol dir ser amic de facebook, al cap i a la fi?

però en tot cas, aquesta cosa tan i tan petita, avui m'ha fet molt i molt content...

welcome back to the circus!!!

Keine Kommentare: