Donnerstag, 16. Oktober 2008

el meu advisor semantic


Jo em pensava que un proposal és un escrit d'intencions que fas de cara a una feina que has de desenvolupar. Fas una proposta, és a dir, una hipòtesi per resoldre un problema. Dius per on podria anar la solució, i quina és la literatura que consideres rellevant per tractar el problema. Després, quan desenvolupes el paper, entres més en detall en el tema, veus quins problemes hi ha, etc. Però pel meu advisor, això no és així. La proposta ja ha de contenir una perfecta formalització del problema i dels conceptes emprats, una perfecta idea del que vols dir, etc. I el que és pitjor, tots els conceptes que utilitzes han d'estar perfectament definits. No importa que la majoria de papers utilitzin els conceptes de manera més loose... res de res. En fi, la veritat és que em deprimeix, Aquí al costat teniu el seu careto. Sembla un tio maco, però darrerament tothom li ha començat a agafar mania perquè es comporta com un malparit. El seu nom és Chris Barker.

2 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Començo a pensar que no hi ha cap advisor com cal. Què fotut ho tenim!

Petons

Lluís hat gesagt…

Li has de fer una besada a la galta i "una proposta que no pugui rebutjar".

En el pitjor dels casos les illes mediterrànies sempre t'acullirem.


Sempre amb so poble.
Sempri cun su populu.