Dienstag, 26. Februar 2008

to be is to be a variable


avui no puc dir que fos perdut al final de la classe de dynamic semantics: avui estava perdut també al principi... estrictament parlant, però, al final de la classe ja no estava perdut, perquè simplement jo ja no hi era. és a dir, el meu cos sí que hi era, però la meva ment voltava per territoris que em pensava que ja havia deixat per sempre més: l'auto-compassió, el victimisme, el no saber què fer amb la meva vida. em sento com si intentés córrer el tour de frança tractant de seguir el ritme de lance armstrong en el tourmalet... en fi, estic passant per una crisi de confiança: potser em vaig equivocar totalment de carrera... ja no estic tan segur que m'agradi la lingüística, o al menys no com la fan aquí. no tinc interès en dades abstractes de llengües que no conec, no em motiven les palles mentals dels semantistes, no estic content de venir a classe, etc. per tant, la propera pregunta seria: he de deixar-ho? la resposta no és gens clara a la meva ment, ni al meu cos... sembla que he tornat al temps previ al procés que em va portar fins aquí. ni tinc ni puta idea de qui soc, ni sé què collons vull

2 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Hola. Per sort hi ha gent que sí que et coneix. I per sort d'aquí a uns dies veuràs que sempre saps la resposta.

Petons.

Violeta Vázquez-Rojas hat gesagt…

Te aseguro que no es la primera vez que sucede. Temo decir que no será la última. Yo creo que parte de la carrera es sentir vértigo ante la idea de que se ha uno equivocado de lugar, que tomó la decisión errónea... y ahora?? Pero ese temor es también parte de amar el oficio y tenerle respeto, no? Y es en parte también la candidez del novato, que son los únicos verdaderos devotos. Mi papá siempre cita esta estrofita: "no sabiendo los oficios / los haremos con respeto / porque para enterrar a los muertos como debemos / cualquiera puede, cualquiera / menos un sepulturero"